Tudatos, magabiztos vezetés minden körülmények között

Az élményért vezetőknek segítünk mesterien kezelni az autójukat, hogy maximálisan élvezzék a vezetést extra rizikó nélkül. Legyen az úticél egy szerpentin vagy akár versenypálya.

KÖVETKEZŐ IDŐPONTOK

2024.06.01. Kakucs-Ring
2024.07.27. M-Ring

OKTATÓ

ADORJÁN TAMÁS

vezetéstechnikai instruktor

Te is éreztél már így?

Tiéd álmaid autója, de nem vagy elég magabiztos, hogy kihozd belőle a maximumot?

Vágysz rá, hogy szerpentinen csapasd, de bátortalan vagy, mert nem érzed igazán az autót?

Vonz a pályaautózás, de nem mersz belevágni, mert bizonytalan vagy magadban és az autódban?

Itt a megoldás!

Ezen a csoportos tréningen olyan vezetéstechnikai tudást kapsz, amivel bátran, magabiztosan és biztonságosan tudsz majd vezetni bármilyen körülmények között.

A tréning segíteni fog

Teljesen jogosan érezheted, hogy az autód többre képes mint te.
Ugyanis az elavult, múlt századi oktatási rendszer nem adja meg azt a tudást, ami a mai modern autók élvezetes és biztonságos kezeléséhez szükséges. 

Az autód mellett arra is érdemes figyelni, te hogy reagálsz bizonyos helyzetekben. Könnyebb javítani, ha tudod mit kell.

A vezetésről sokan gondolják, hogy egy velünk született képesség. Van akinek jól megy és van akinek nem. Pedig ez is tanulható, fejleszthető, gyakorolható. Hasonlóan a sportokhoz, ahol mozdulatsorokat bontanak elemeire és gyakorolják külön-külön. Itt is működik ez a technika.

Minél jobban begyakorolsz bizonyos mozdulatokat, annál több figyelmi kapacitásod marad az adott helyzetre reagálni.

A magabiztosság miatt nyugodtabb leszel. Minél kevésbé uralkodik el rajtad az ijedtség,  félelem, annál higgadtabban tudsz reagálni.

Egy jól választott ív az utcán a nagyobb biztonságot jelenti, a pályán a jobb köridőt.

Javulni fog a sebességérzeted.Több tapasztalat, nagyobb tudás.

Miért minket válassz?

A jobb egyben ülve, vezetés közben kapsz segítséget. Így sokkal hatékonyabb, mint a pálya széléről.

Van akinek sokkal nagyobb segítség, ha látja mit kell csinálni, és nem csak elmagyarázza az instruktor, hanem meg is mutatja.

Ezáltal már a tréning alatt fogod tudni javítani a technikádat. 

Már a tréningen érezni fogod mennyit javultál!

A fókuszált vezetés sokkal megterhelőbb a mindennapos, rutinszerű vezetésnél. Ha rossz beidegződéseket vagy félelemből eredő stresszt szereténk leküzdeni akkor meg pláne.
Épp ezért fokozatosan terheljük a figyelmed.

A tréning zárt versenypályán zajlik. Mert nagy bukóterekkel rendelkezik, így nem kell attól félned, hogy a tréning alatt megsérül az autód. Ezért ez a legbiztonságosabb közeg a határok feszegetésére.

Hogy zajlik majd a tréning?

A gyakorlati tréningnapra saját tempódban tudsz felkészülni.
Külön videót kapsz az ülésbeállításról, a kormánykezelésről.
A gyakorlat előtt pár nappal a tematikát és a legfontosabb biztonsági előírásokat is elmondom egy külön videóban, hogy kimaxoljuk a pályaidőt.

Közel 4 órát gyakorlunk a pályán. De lesz persze szünet is. Neked is és az autónak is szükségetek lesz rá.

Átbeszéljük a tematika lépéseit és a biztonsági szabályokat

Lépésről lépésre haladunk a tematikával, nem egyszerre kell mindent megcsinálj.

Tréning helyszínek

A tréningeket 2 helyszínen tartjuk.
Mindkét versenypálya Budapesttől kb. 50 km-re található.
Miért versenypályán? Mert itt biztonságos a környezet, bőven van bukótér.

M-Ring

Monorierdő
Pálya hossza 750-1000 m között változtatható
18 m széles aszfalt

Kakucs-Ring

Kakucs
Pálya hossza 1050 m
8-16m széles aszfalt

A jelentkezés menete 4 lépésben

A csoportos tréning tartalmazza

A tréning díja

87 000 Ft

Jelentkezhetsz 30 000 Ft foglalóval is.

Időpontok

2024.06.01. Kakucs- Ring
2024.07.27. M-Ring

Csoportos_trening_form

Gyakori kérdések

A tréningen 8-12 fő vesz részt.

A képzések alapvetően saját autóval történnek. 

Az egyéni tréningen van lehetőség autóbérlésre, külön díj ellenében.
Egy Mazda MX-5 -el tudsz gyakorolni, ha a saját autód nem alkalmas a pályázásra.

Az átlagfogyasztásod biztos nőni fog a hétköznapokhoz képest. 
Alapvetően nem az autók leharcolása a cél, szépen lépésről lépesre építjük a technikánkat és ezzel nő majd a tempó is. A gumik kapnak nagyobb terhelést annál, mintha ugyan ennyi távot közúton autóznál. 

Mivel két olyan pályán tanulunk, ahol nem hatalmas a tempó, illetve pihenőket is tartunk, nem kell tarts attól hogy tönkre teszed az abroncsokat egy délelőtt alatt. De a szokásosnál nagyobb kopást tapasztalhatsz, főleg az ív-külső első abroncson. Figyeld a menetek között, jelezd ha aggódsz!

A tréning két részből áll: elmélet és gyakorlat.

Az elméletet online kapod meg a jelentkezés után. 
Bármikor megnézheted, a tréning után visszanézheted.

A gyakorlati napot az M-Ringen vagy Kakucs-Ringen tartjuk 8-13 óráig.

A gyakorlati részt saját autóval Kakucs-Ringen és az M-Ringen tartjuk.

Kakucs-Ring

M-Ring

Igen, esőben is megtartjuk a tréninget.
Igazából esőben még többet lehet fejlődni, mint száraz pályán.
Persze előfordulhat olyan, amikor már nem biztonságos az autózás. Ilyenkor találunk másik alkalmat a pótlásra.

Mert a versenypálya a legbiztonságosabb környezet a gyakorlásra, a határok feszegetésére. Nagy bukótérrel rendelkezik mindtkét pálya. Így ha valami mégsem sikerülne nem sérül sem az autó sem a sofőr.

Hasznos autós tanácsok az inboxodba