Tudatos, magabiztos vezetés minden körülmények között
Az élményért vezetőknek segítünk mesterien kezelni az autójukat, hogy maximálisan élvezzék a vezetést extra rizikó nélkül. Legyen az úticél egy szerpentin vagy akár versenypálya.
KÖVETKEZŐ IDŐPONTOK
Idén már nincs elérhető időpontunk, de most AJÁNDÉKUTALVÁNY formájában, az idei áron biztosíthatod a helyed a következő évre.
OKTATÓ
ADORJÁN TAMÁS
vezetéstechnikai instruktor
Te is éreztél már így?
Tiéd álmaid autója, de nem vagy elég magabiztos, hogy kihozd belőle a maximumot?
Vágysz rá, hogy szerpentinen csapasd, de bátortalan vagy, mert nem érzed igazán az autót?
Vonz a pályaautózás, de nem mersz belevágni, mert bizonytalan vagy magadban és az autódban?
Itt a megoldás!
Ezen a csoportos tréningen olyan vezetéstechnikai tudást kapsz, amivel bátran, magabiztosan és biztonságosan tudsz majd vezetni bármilyen körülmények között.
A tréning segíteni fog
Teljesen jogosan érezheted, hogy az autód többre képes mint te.
Ugyanis az elavult, múlt századi oktatási rendszer nem adja meg azt a tudást, ami a mai modern autók élvezetes és biztonságos kezeléséhez szükséges.
Az autód mellett arra is érdemes figyelni, te hogy reagálsz bizonyos helyzetekben. Könnyebb javítani, ha tudod mit kell.
A vezetésről sokan gondolják, hogy egy velünk született képesség. Van akinek jól megy és van akinek nem. Pedig ez is tanulható, fejleszthető, gyakorolható. Hasonlóan a sportokhoz, ahol mozdulatsorokat bontanak elemeire és gyakorolják külön-külön. Itt is működik ez a technika.
Minél jobban begyakorolsz bizonyos mozdulatokat, annál több figyelmi kapacitásod marad az adott helyzetre reagálni.
A magabiztosság miatt nyugodtabb leszel. Minél kevésbé uralkodik el rajtad az ijedtség, félelem, annál higgadtabban tudsz reagálni.
Egy jól választott ív az utcán a nagyobb biztonságot jelenti, a pályán a jobb köridőt.
Javulni fog a sebességérzeted.Több tapasztalat, nagyobb tudás.
Miért minket válassz?
Már a tréningen érezni fogod, hogy egyre ügyesebb leszel és nő a magabiztosságod!
Ezáltal már a tréning alatt fogod tudni javítani a technikádat.
Az előre megadott tematika alapján a saját tempódban haladhatsz.
A fókuszált vezetés sokkal megterhelőbb a mindennapos, rutinszerű vezetésnél. Ha rossz beidegződéseket vagy félelemből eredő stresszt szereténk leküzdeni akkor meg pláne.
Épp ezért fokozatosan terheljük a figyelmed.
A tréning zárt versenypályán zajlik. Mert nagy bukóterekkel rendelkezik, így nem kell attól félned, hogy a tréning alatt megsérül az autód. Ezért ez a legbiztonságosabb közeg a határok feszegetésére.
Hogy zajlik majd a tréning?
A gyakorlati tréningnapra saját tempódban tudsz felkészülni.
Külön videót kapsz az ülésbeállításról, a kormánykezelésről.
A gyakorlat előtt pár nappal a tematikát és a legfontosabb biztonsági előírásokat is elmondom egy külön videóban, hogy kimaxoljuk a pályaidőt.
Közel 4 órát gyakorlunk a pályán. De lesz persze szünet is. Neked is és az autónak is szükségetek lesz rá.
Átbeszéljük a tematika lépéseit és a biztonsági szabályokat
Lépésről lépésre haladunk a tematikával, nem egyszerre kell mindent megcsinálj.
Ha szeretnél gyorsabban fejlődni és közvetlenebb visszajelzést kapni, válaszd a Pályaautós Workshop vagy az Egyéni Tréning lehetőséget.
Miben nyújt többet?
- Közvetlen visszajelzés: melletted ülve ott helyben tudok visszajelzést adni, segíteni. Azonnal javítom az esetleges hibákat, elkerüljük a rossz berögződéseket.
- Az autód határainak megismerése: lehetőség van arra is, hogy az autódat vezetve megmutassam mire képes, hol vannak a határai. Sokan ezt tartották a legnagyobb segítségnek.
- Több pályaidő: az alacsonyabb létszám (egyéni tréningen csak egyedül vagy) miatt több idő jut a gyakorlásra.
- Telemetriás eszköz használata: a fejlődést tudjuk mérni egy telemetriás eszközzel. Ezáltal még pontosabb visszajelzést kapsz.
Tréning helyszínek
A tréningeket 2 helyszínen tartjuk.
Mindkét versenypálya Budapesttől kb. 50 km-re található.
Miért versenypályán? Mert itt biztonságos a környezet, bőven van bukótér.
M-Ring
Pálya hossza 750-1000 m között változtatható
18 m széles aszfalt
Kakucs-Ring
Pálya hossza 1050 m
8-16m széles aszfalt
A jelentkezés menete 4 lépésben
- Az oldal alján töltsd ki a formot
- A form elküldése után e-mailben kapod az utalási adatokat
- A részvételi díj beérkezése után megkapod a hozzáférést az elméleti anyaghoz
- A gyakorlat napján 8:00-kor találkozunk
A csoportos tréning tartalmazza
- az elméleti videót
- 4 órás vezetési gyakorlatot
- felkészítő listát
- zárt Facebook csoportot
- képek rólad és az autóról
A tréning díja
87 000 Ft
Jelentkezhetsz 30 000 Ft foglalóval is.
JELENTKEZÉS
Gyakori kérdések
A tréningen 8-12 fő vesz részt.
A képzések alapvetően saját autóval történnek.
Az egyéni tréningen van lehetőség autóbérlésre, külön díj ellenében.
Egy Mazda MX-5 -el tudsz gyakorolni, ha a saját autód nem alkalmas a pályázásra.
Az átlagfogyasztásod biztos nőni fog a hétköznapokhoz képest.
Alapvetően nem az autók leharcolása a cél, szépen lépésről lépesre építjük a technikánkat és ezzel nő majd a tempó is. A gumik kapnak nagyobb terhelést annál, mintha ugyan ennyi távot közúton autóznál.
Mivel két olyan pályán tanulunk, ahol nem hatalmas a tempó, illetve pihenőket is tartunk, nem kell tarts attól hogy tönkre teszed az abroncsokat egy délelőtt alatt. De a szokásosnál nagyobb kopást tapasztalhatsz, főleg az ív-külső első abroncson. Figyeld a menetek között, jelezd ha aggódsz!
A tréning két részből áll: elmélet és gyakorlat.
Az elméletet online kapod meg a jelentkezés után.
Bármikor megnézheted, a tréning után visszanézheted.
A gyakorlati napot az M-Ringen vagy Kakucs-Ringen tartjuk 8-13 óráig.
Igen, esőben is megtartjuk a tréninget.
Igazából esőben még többet lehet fejlődni, mint száraz pályán.
Persze előfordulhat olyan, amikor már nem biztonságos az autózás. Ilyenkor találunk másik alkalmat a pótlásra.
Mert a versenypálya a legbiztonságosabb környezet a gyakorlásra, a határok feszegetésére. Nagy bukótérrel rendelkezik mindtkét pálya. Így ha valami mégsem sikerülne nem sérül sem az autó sem a sofőr.