TRÉNINGEK
Az élményért vezetőknek segítünk mesterien kezelni az autójukat, hogy maximálisan élvezzék a vezetést extra rizikó nélkül.
Lehet az úticél egy szerpentin vagy akár versenypálya.
Élmény, tudás, biztonság
Csoportos tréning
Fejleszd a vezetési technikád csapatban!
87 000 Ft
- 2 órás elméleti videó
- 3 órás gyakorlati idő
- 8-12 fős csoport
- A pálya széléről kapsz visszajelzést
LEGNÉPSZERŰBB!
Pályaautós workshop
Ismerd meg az autód és a saját magad határait.
147 000 Ft
- 2 órás elméleti videó
- 4 órás gyakorlati idő
- Max 6 fős csoport
- Többször beülve melléd azonnali visszajelzést kapsz
Egyéni tréning
Szemészreszabott vezetéstechnikai oktatás!
277 000 Ft
- 2 órás elméleti videó
- 4 órás gyakorlati idő
- Csak veled foglalkozom a kivételes hatékonyságért
- Melletted ülve azonnal javítom, ha valamit nem jól csinálsz
- Rád szabott tematika szerint tudsz gyakorolni
- Magabiztos autókezelés rád szabva
LEGHATÉKONYABB!
KOmbinált csomag
Egyéni figyelem, maximális fejlődés.
367 000 Ft
- 2 órás elméleti videó
- 4+4 óra gyakorlati idő
- Kiemelt figyelem és segítség
- Melletted ülve azonnal javítom, ha valamit nem jól csinálsz
- 1 csoportos + 1 egyéni tréning
- Akár két különböző pályán is tanulhatsz
- Rád szabott tematika szerint tudsz gyakorolni
Tréning helyszínek
A tréningeket 2 helyszínen tartjuk.
Mindkét versenypálya Budapesttől kb. 50 km-re található.
Miért versenypályán? Mert itt biztonságos a környezet, bőven van bukótér.
M-Ring
Pálya hossza 750-1000 m között változtatható
18 m széles aszfalt
Kakucs-Ring
Pálya hossza 1050 m
8-16m széles aszfalt
Gyakori kérdések
Ez a tréning típusától függ.
A csoportos tréningen 8-12 fő résztvevő van.
A páőlyaautós workshopon max 6 fő.
Az egyéni tréningen pedig egyedül veszel részt.
A képzések alapvetően saját autóval történnek.
Az egyéni tréningen van lehetőség autóbérlésre, külön díj ellenében.
Egy Mazda MX-5 -el tudsz gyakorolni, ha a saját autód nem alkalmas a pályázásra.
Az átlagfogyasztásod biztos nőni fog a hétköznapokhoz képest.
Alapvetően nem az autók leharcolása a cél, szépen lépésről lépesre építjük a technikánkat és ezzel nő majd a tempó is. A gumik kapnak nagyobb terhelést annál, mintha ugyan ennyi távot közúton autóznál.
Mivel két olyan pályán tanulunk, ahol nem hatalmas a tempó, illetve pihenőket is tartunk, nem kell tarts attól hogy tönkre teszed az abroncsokat egy délelőtt alatt. De a szokásosnál nagyobb kopást tapasztalhatsz, főleg az ív-külső első abroncson. Figyeld a menetek között, jelezd ha aggódsz!
Minden tréning két részből áll: elmélet és gyakorlat.
Az elméletet online kapod meg a jelentkezés után.
Bármikor megnézheted, a tréning után visszanézheted.
A gyakorlati napot az M-Ringen vagy Kakucs-Ringen tartjuk. A csoportos tréninget és a pályaautós workshopot a meghirdetett dátumok délelőttjén 8-13 óráig.
Az egyéni tréninget egy veled egyeztett időpontban tartjuk.
Igen, esőben is megtartjuk a tréninget.
Igazából esőben még többet lehet fejlődni, mint száraz pályán.
Persze előfordulhat olyan, amikor már nem biztonságos az autózás. Ilyenkor találunk másik alkalmat a pótlásra.
Mert a versenypálya a legbiztonságosabb környezet a gyakorlásra, a határok feszegetésére. Nagy bukótérrel rendelkezik mindtkét pálya. Így ha valami mégsem sikerülne nem sérül sem az autó sem a sofőr.