Hogy is kezdődött? 3.rész

Tehát látva azt, hogy mennyit segít a tréning a résztvevőknek, adta magát, hogy tervezzük a következő alkalmakat. Innen egy hullámvasúthoz tudnám leginkább hasonlítani, ahogy az elmúlt két szezon lezajlott. Hol könnyebben, hol nehezen teltek be a meghirdetett alkalmak. De mi mindegyik előtt izgultunk, vajon eljut-e a hírünk annyi érdeklődőhöz, amitől rentábilis lesz a következő alkalom. Mindenből próbáltunk tanulni, javítani, változtatni.

Lett weboldalunk, hirdetésünk, online marketingest is megbíztunk. Sőt egy ponton egy komoly ügynökséggel is együttműködtünk. Végül megpróbáltunk saját kézbe venni mindent. A többes szám azért indokolt, mert párom Niki is részt vesz nagyon sok folyamatban. Sőt, van amit csak ő tud! Design, grafikák készítése és a weboldal szerkesztése az ő asztala. De rengeteg más dologban is segít.

Én főleg magára a szolgáltatásra koncentrálok. Próbálok mindig kicsit csiszolni a tematikán, beépíteni a friss tapasztalatokat is.
Fejlesztjük a szolgáltatási palettát. Most már nem csak csoportos tréningre tudsz jönni, hanem egyéni oktatásra is. Az alap tematika alapján haladunk, de sokkal személyre szabottabb így a dolog, mert végig a résztvevő mellett ülök.
Az egyik legújabb lehetőség, hogy telemetriás méréssel támogatva, elemezzük a különbséget és találjuk meg a köridőjavítási pontokat az ügyfél által futott kör és az általam autózott köridő között.

A fenti két pont kombinációja is megtörtént már, egyéni haladó tréning referenciakör autózással. Az egyik első ilyen alkalomról is olvashatsz, itt:

Van, aki nagypályán szeretne csiszolni a technikáján és a köridőn. Így voltunk már Hungaroringen és a Pannónia-ringen is egyéni 1-on-1 oktatáson. Itt az adott pályára koncentrálva, telemetriát vagy akár videofelvételt  is bevetve faragjuk a köridőt, szintén referenciakör autózás lehetőségével.

De szerveztünk csoportos autózást a Pannónia-ringre is, sőt túráztunk a Mártában.
Mondjuk úgy, teljesítménytúráztunk! 😉

Közben gyűjtjük a visszajelzéseket. Sokat az oldalra is kiteszünk, olvasd el őket.

👉 Van aki transalpina túra után hívott, hogy mennyivel jobban élvezte az autózást kevesebb kockázat mellett. És nem maradt le a többiektől.

👉 Volt aki a délutánokra járt vissza, mindig mesélte mennyit javított, majd az elsők között jelentkezett a haladó tanfolyamra.

👉 Volt aki tényleg csak magabiztosságot szeretett volna az autókezelésben, vagy rossz beidegződésektől megszabadulni.

👉Az is jellemző motiváció, amikor valaki új, erősebb autót vesz és van benne annyi alázat, hogy tisztelettel álljon hozzá. Eljön kontrollált körülmények között és szakmai segítséggel összeszokni az autójával. Kitapasztalni a saját és az autója határait.

Egy hosszabb beszámoló is készült a Totalcar magazinban:

Eddig két ügyfél nem volt  teljesen elégedett. Az egyikük gumija jobban kopott, mint amennyire én felhívtam a figyelmet ennek a veszélyére. Teljes egészében visszakapta a részvételi díjat.
A másik résztvevőn inkább csak éreztem, hogy nem volt olyan pozitív a workshop után. Ő januárban keresett meg, hogy szeretne a versenyautójával gyorsabb lenni, tudok-e neki segíteni, mert akivel próbálkozott, azzal nem volt meg a kívánt siker. Azóta meg is volt az első alkalom, amikor zord és csúszós körülmények között is remek fejlődést mutatott.
Blogbejegyzés is készült az eseményről, itt olvashatod:

Hát itt tartunk most, 2023 júniusában.

Köszönjük Neked, ha Te is velünk autózol, vagy ha még csak követsz minket és egy-két like-kal, megosztással vagy hozzászólással segíted, hogy minél többen élhessenek azzal a lehetőséggel, hogy biztonságos körülmények között és támogató, egymásra figyelő autózásimádókkal élvezhessék az autózás örömét versenypályán (is)!

Találkozzunk a pályán!

Hasznos autós tanácsok az inboxodba